Česká spořitelna inovuje: Nasadila nové logo a oživila web

Publikováno 31.10.2017 Aktualita | Banky

Česká spořitelna inovuje: Nasadila nové logo a oživila web

Česká spořitelna, jako banka s největším počtem klientů na tuzemském finančním trhu, přistoupila k radikálnímu kroku. Začátkem měsíce října přišla s novým logem, ale i vizuálem webových stránek. Co bylo důvodem takové změny? Sjednocení se stylem mateřské skupiny Erste i nový marketingový příběh.

Redesign má sjednotit jednotlivé brandy

V novém logu je nově zdůrazněno slovo „Česká“. Banka tak dává stávajícím i novým klientům jasné sdělení. Zároveň se ale pokouší sjednotit identitu jednotlivých brandů České spořitelny. V novém logu však stále zůstává zvýrazněno červené písmeno „S“, které odkazuje na logo skupiny Erste.

Dvojí logo České spořitelny

Kromě loga se dočkaly změny také oficiální webové stránky České spořitelny. Právě web byl prvním místem, kde se nové logo objevilo. Postupně toto logo nahradí logo stávající nejen na webu, ale také ve všech dalších společnostech ČS, pobočkách i distribuovaných materiálech. Klienti se tak budou ještě nějakou dobu setkávat s oběma variantami.

Změny navazují na kampaň letošního roku

Možná jste nedávno zaznamenali také novou reklamu, kterou Česká spořitelna vypustila do světa. Reklama prezentuje příběh Vojtovy metody a nechybí v ní emoce, slzy dojetí i radosti. Banka se v reklamách prezentuje jako subjekt, který se snaží pomoci jednotlivcům, skupinám i firmám. Zároveň také podporuje důležité myšlenky a projekty a nenechává je bez pomoci. Komunikaci i marketingové změny zaštituje motto "Když ve vás někdo věří, dokážete víc."

Proč takové změny?

Změnu marketingové image nedávno komentovala i Monika Hovorková, ředitelka marketingu České spořitelny: "Vracíme se k naší víře, že přístup k prosperitě si zaslouží každý bez ohledu na majetek, sociální třídu či rasu. Toto poslání našich zakladatelů je nadčasové a my jej chceme naplňovat i v dnešní moderní době. Motto 'Když ve vás někdo věří, dokážete víc' naši novou kampaň hezky a jednoduše vystihuje. Většinou totiž zjistíte, že úspěšní lidé měli ve svém okolí někoho, kdo v ně věřil a podpořil je."

Máte dotaz nebo vlastní zkušenost? Podělte se o ni v komentářech.

Sledujte nás na Facebooku

Dejte nám "Like" a mějte vždy přehled o novinkách ve světě financí